Matcha Bar

RUTINA TE AJUTĂ SĂ ÎȚI MENȚII SĂNĂTATEA

Noi oamenii suntem creaturi ale obișnuinței, iar rutinele sunt un mod de a ne menține tonusul psihic,
dar și bunăstarea – a avea o rutină ne poate îmbunătăți mult sănătatea.

În urma cercetărilor, s-a constatat că multe persoane care nu au niciun tip de rutină suferă mai mult decât ceilalți de:
Stres – nicio rutină înseamnă că tot timpul vei fi stresat și îngrijorat despre „când voi face totul?”
Somn de calitate slabă – fără o rutină zilnică la locul de muncă și / sau acasă, vei simți că reiei practic
lista de activități de ieri. Mai ales dacă ai mult de lucru și ești mereu în urmă cu ceea ce ar fi trebuit să fie făcut
cu o zi sau mai multe înainte, vei rămâne permanent îngrijorat de ceea ce nu a fost făcut…
Mâncare săracă în nutrienți, nesănătoasă – dacă nu vei programa din timp cumpărăturile de alimente și
nu te vei organiza cu prepararea lor, dietele nesănătoase vor deveni normale. Vei mânca pe fugă, probabil vei consuma fast food, iar înlocuitorii de hrană rapizi și nesănătoși îți vor deveni cu timpul
cea mai bună opțiune alimentară.

Stare fizică slabă – pentru a face mișcare fizică ai nevoie de obicei de o planificare în avans.
Dacă nu îi vei face loc în program, condiția fizică îți va scădea și starea fizică ți se va degrada.

Utilizarea ineficientă a timpului – de multe ori, nicio rutină nu înseamnă că nu ai avut timp
și de aceea ai lăsat lucrurile neterminate, ci că nu știi/ nu eșți obișnuit să profiti la maxim de timpul tău.
Rutinele pot fi distractive – rutinele pot fi distractive și nu trebuie să fie plictisitoare, iar bneficiile lor pentru sănătate te vor face să te întrebi de ce nu ai început să faci asta mai demult.

Câteva moduri în care o rutină poate ajută:

Include Matcha în rutina ta – Poți face o rutină din a bea o cană de Matcha zilnic – testimonialele oamenilor care fac asta arată cum calitatea vieții ți se poate îmbunătăți substanțial:
– îți va fi ameliorată anxietatea
– te vei simți mai energic și pregătit să faci față provocărilor
– te vei putea concentra mai bine la studiu sau la serviciu
– vei fi mult mai calm și mai relaxat
– datotita conținutului de antioxidanți, pielea îți va străluci și va arată tânără

Un nivelul scăzut de stres – duce la îmbunătățirea sănătățîi mintale, îți oferă mai mult timp pentru relaxare și mai puțină anxietate. Lipsa tehnicilor de gestionare a stresului îți poate crea un risc mai mare de boli de cardiovasculare și îți poate afecta negativ sănătatea generală.

Un somn mai bun – te va ajută să te trezeșți binedispus și plin de energie, deoarece rutina
zilnică îți influențează calitatea odihnei. Programul de somn și obiceiurile de culcare îți afectează
claritatea mentală, performanța, starea emoțională și nivelul de energie. Este indicat să menții constante în timp
orele pentru culcare și trezire.

O mai bună sănătate – este rezultatul unei mici planificări suplimentare. Setează alarma puțin mai devreme și vei avea timp să faci exerciții și să îți iei micul dejun, alimentându-ți corpul pentru o bună parte din zi.
Chiar și un mic dejun rapid (dar sănătos!) te va energiza.
Indiferent dacă îți place să faci mișcare în aer liber (plimbare sau alergare) sau să mergi la sală pentru un antrenament mai intens, este foarte important să îți faci timp pentru exercițîi fizice.
Puterea exemplului – îi vei încuraja și pe alții să încerce să își creeze o rutină zilnică pentru că le vei arăta importanța și efectul pozitiv pe care aceasta îl are asupra sănătății, motivației și stimei de sine.

Restarteaza-ți viața! – fiecare este unic, nu toți avem nevoie de o zi întreagă complet planificată pentru a profita de beneficiile sănătoase ale unei rutine, deci fă alegerile care funcționează pentru tine, dar fă-le conștient! Elete vor ajuta să fii mai mai eficient cu timpul tău și implicit mai sănătos, făcându-ți timp să ai grij
ă de tine.