Conditii de retur
Întotdeauna ne vom desfășura activitatea în respect pentru voi și vom ține cont de toate articolele de lege care va protejează.
Potrivit dispozitiilor art.4, alin.1, lit.b din OG 130/2010 privind protectia consumatorului, OUG nr 34/2014 si Directivei 83/2011/UE privind Drepturile Consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”. Astfel, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a coletului/produsului.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator iar produsul pe care doriti sa-l returnati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs. Cumparatorul nu va plati transportul doar in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre noi in calitate de vanzatori .
Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa ne sesizati printr un email la adresa shop@matchabar.ro in care sa specificati motivul pt care doriti returnarea produsului/produselor si sa ne indicati contul in care doriti sa primiti contravaloarea acestora .
Daca doriti schimbarea produselor cu alte produse similare costurile de retur si de expeditie ale noilor produse vor fi suportate de catre dvs in calitate de cumparator .
Produsul pe care doriti sa-l schimbati sau returnati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs la adresa
Matcha Cafe SRL
Splaiul Unirii nr 37, bl M10, sc 3, etaj 6 , ap 93, sector 3, Bucuresti
Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie folosit sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale. Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele folosite , cu urme de uzura.
In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur va vom restitui strict contravaloarea produsului returnat. NU se restituie taxe de livrare sau alte eventuale taxe sau comisioane. Daca ati beneficiat de transport gratuit in urma unei comenzi totale cu o valoare minima ( oferta valabila in momentul efectuarii comenzii) sau in urma unor promotii si doriti sa returnati toate produsele sau doar unele dintre produse sau ati primit comanda la Easybox by Sameday dar nu ati ridicat-o in timp util si aceasta se intoarce la noi vi se va restitui contravaloarea produselor mai putin suma de 22 lei reprezentand costul taxelor de expeditie suportat de noi la livrarea comenzii respectiv 17 lei in cazul livrarii la Easybox by Sameday . Restituirea banilor se face prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in emailul prin care solicitati returul sau prin refund pe cardul cu care ati efectuat plata. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 30 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns in bune conditii la adresa specificata mai sus.
In cazul in care ati facut plata in avans si, din vina dvs, nu puteti primi produsele in maxim 10 zile din momentul expedierii si nici nu puteti fi contactat in interval de 30 de zile, comanda va fi anulata, dar plata nu va putea fi returnata, constituind despagubiri din partea clientului.
In cazul in care ati primit de la curier coletul spart sau desigilat, daca in mod evident in interior sunt produse sparte ( sunt zgomote de cioburi) va rugam sa il refuzati. Nu putem lua in considerare reclamatiile ulterioare, acceptul dumneavoastra exonerand firma de curierat de orice raspundere.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).
Pentru informatii suplimentare, puteti suna de luni pana vineri, intre orele 11 – 18, la numarul de telefon 0753.320.305